Les om hvordan Arval forholder seg til Covid-19-pandemien her

Send en klage

Send en klage til Arval

Hos Arval er vi forpliktet til å tilby produkter og tjenester av høyeste kvalitet, og det er derfor din mening betyr mye for oss.

Hvis du føler at vi ikke har oppfylt forventningene dine, vil vi gjerne vite hvorfor vi kan gjøre ting bedre i fremtiden.

Hvordan håndterer vi en klage?

Vi vil kontakte deg så snart som mulig for å informere deg om hva som vil skje og hvordan vi forholder oss til det. Vi vil undersøke klagen din objektivt og rettferdig. Vi vil kontakte deg for å informere deg om resultatet.

Når vi har adressert klagen din, vil vi gjøre det vi kan for å lære av din erfaring og tilbakemelding slik at vi kan forbedre oss kontinuerlig.

Vi vil gjøre alt vi kan for å løse klagen din innen 24 timer etter mottakelse, men hvis vi ikke klarer det, vil vi kontakte deg innen fem virkedager for å både bekrefte og oppdatere deg om hvordan klagen din blir behandlet.

Hvordan sender jeg inn en klage?

Vi har gjort det enkelt for deg å sende inn en klage - send oss ​​følgende informasjon:

  1.     En komplett hendelsesbeskrivelse og forventet resultat / ønske om løsning
  2.     Din personlige og bedriftsinformasjon.

 

Send ovennevnte til oss via e-post til info@arval.no eller ring oss på 23 00 70 70. Du kan også fylle ut skjemaet på denne siden litt lenger nede.

Send en klage