Min leasingbil

Leasingtjenester

Administrasjon av bompasseringer
Arval kan administrere bombrikker, samt aktivere abonnementet. Vi håndterer alle transaksjonene og kunden faktureres kun én gang i måneden på en samlefaktura.
Bilvask
For normal vask kan du bruke drivstoffkortet ditt. Ved behov for grundig vask utvendig og innvendig har vi samarbeid med HandzOn. Sjekk ditt firmas bilpolitikk for å få vite hva som inngår i ditt leasingforhold.
Erstatningsbil
Arval kan tilby deg en erstatningsbil når din er på verkstedet. Kontakt din Account Manager dersom du trenger bil på 23 00 70 70. 
Parkering
Hvis din arbeidsgiver godkjenner, kan vi knytte din EasyPark-app opp mot vår avtale. Kostnaden for parkering vil da bli fakturert Arval.
Trenger du assistanse? Kontakt oss på

Ofte stilte spørsmål

Har du spørsmål?

Hvordan skaffer jeg bombrikke?

Dersom du ikke har mottatt bombrikke fra Arval, gjør deg kjent med firmabilpolitikken i din bedrift. I noen tilfeller ønsker arbeidsgiver at sjåfør skal anskaffe bombrikke på egenhånd. 


Bilen skal ha service, hvor kan jeg booke og hvordan booker jeg?

 

Fint om du titter etter nærmeste godkjente verksted i My Arval. Book time selv med verksted for å få tid og dato som passer deg. Faktura skal alltid til oss. Husk å ta med servicekortet.


Jeg har hatt en skade, hvordan rapportere?

Hvis det er skade med motpart må skademeldingsskjema fylles ut og sendes til skade@arval.no, hvis skade er uten motpart kan informasjon om skaden sendes til skade@arval.no. Du vil bli kontaktet av skadeavdelingen for guiding videre i prosessen.


Flere ofte stilte spørsmål

Trykk her for alle våre ofte stilte spørsmål. 

Skal du på ferie med firmabilen?

Gjør deg klar for ferie med firmabilen din. På denne siden finner du gode råd om hva du bør huske på før avreise og mens du er på reise.

My Arval Appen tilbyr

:

Enkel tilgang til viktige dokumenter

:

De nærmeste servicepartnerne og bestillingsalternativene

:

Alle meldinger og dokumenter du mottar på samme sted

:

Din kjørestatistikk