Spar penger og tid

Spar penger og tid: outsourcing-løsninger

Leasing er mer effektivt når du outsourcer flåtestyringen din til Arval, enten fullstendig eller delvis. Med Arval Outsourcing Solutions tilbyr vi deg en skreddersydd løsning med tre servicenivåer; Kjerne, Avansert og Valgfritt. Disse løsningene lar deg outsource førerstyring (Kjerne), flåteadministrasjon (Avansert) og støtter deg med ledelsen av den foreldede flåten din (Valgfritt). Vi tar oss av det daglige forholdet til sjåførene dine, og tilbyr strukturerte løsninger til din flåteansvarlige. Du kan gradvis delegere flåteoppgavene dine til vårt team av eksperter, slik at du holder kontrollen, beholder fornøyde sjåfører og optimaliserer kostnadene.

  • ARVAL GIR BILLEASING ET PERSONLIG PREG

    Vi fokuserer på deg og sjåførene dine, og blir kjent med deg. Mange ser på billeasing som en B2B-tjeneste. Arval ser på det som person-til-person: det er det vi mener ved å «leie med et personlig preg».

     

    Én enkel kontaktperson som kjenner bedriften din godt

    Kundeansvarlige er ditt eneste kontaktpunkt for alle daglige aspekter knyttet til styring av flåten din. Uansett hva problemet er, for eksempel forhandling av de beste tilbudene for deg eller administrering av service og reparasjoner for kjøretøyene dine, kan du stole på en fagperson som er dedikert til firmaet ditt, og som vil utvikle et tett samarbeid med deg og sjåførene dine. Arvals kundeansvarlig finner den riktige løsningen for hvert spørsmål i tråd med hovedavtalen, servicenivåavtalen og firmabilpolitikken din.

     

    Kundeteamet driver flåten din problemfritt

    Et kundeteam, ledet av kundeansvarlig, sørger for at du alltid er i fokus i relasjon til aktivitetene våre. Kundeansvarlig, som er sentral i teamets organisasjon, er ditt eneste kontaktpunkt. Han eller hun jobber med et kundeteam av funksjonelle eksperter, som booker biler inn til reparasjon, organiserer erstatningsbiler og mye mer.

    Vi sørger alltid for å ha et nærmere forhold til våre kunder enn andre aktører på markedet. Dette er fordi vår unike struktur lar oss utnytte alle fordelene ved å være en stor operatør, samtidig med at kundene våre drar fordel av å forholde seg til et lite gründerkontor. Vi sørger for at interaksjonene våre aldri mister dette. 

     

  • EN FLÅTEPOLITIKK SOM PASSER FIRMAPOLITIKKEN DIN

    Arval har som mål å bygge et langsiktig forhold til kunder, forankret i forståelse av deres behov og mål. En nøkkelkomponent i denne relasjonsbyggingen er effektiv flåtestyring bygget rundt en solid firmabilpolitikk.

     

    En flåtepolitikk som passer deg

    For å avgjøre hvilken flåtepolitikk som passer best til ditt firma, bruker Arval fire hovedkriterier: Vi undersøker de tekniske og økonomiske parametrene, og analyserer deretter politikkens innvirkning på HR og CSR. Vi garanterer et utvalg av biler som passer for deg, og tilbyr de beste finansierings- og servicealternativene som er tilgjengelige. Kravene dine, enten de er på kort eller lang sikt, vil garantert svare til budsjettet ditt. Arval jobber også for en motivert arbeidsstyrke, og en flåtepolitikk som er trygg og miljømessig forsvarlig.

     

    Fordelene for deg og sjåførene dine

    En solid og gjennomtenkt flåtepolitikk hjelper deg med å sikre mer stabile og forutsigbare flåtekostnader, sikre optimal kjøring av bilene dine, og sikrer deg begrensede juridiske, sosiale og helse- og sikkerhetsrisikoer. Sjåførene dine får full orientering om sine rettigheter og plikter, de blir behandlet godt og er derfor mer motiverte.

     

    Flåtepolitikken din hjelper oss med å forstå dine prioriteter – det er grunnlaget for alt vi gjør.

  • SJÅFØRENE DINE KAN SPILLE EN ROLLE I Å HOLDE KOSTNADENE NEDE

    Arval tilbyr et unikt grensesnitt der sjåførene dine kan velge, administrere og betjene kjøretøyene sine. De blir informert om bruken sin via direktesendte digitale verktøy, som bidrar til å kontrollere kostnadene.

     

    Ett kontaktpunkt

    Arval håndterer alle aspekter av leasingkontrakten med sjåføren: valg og konfigurasjon av kjøretøyet basert på kriteriene angitt i selskapets bilpolitikk; bestilling og administrasjon av kjøretøy; og sjåføropplæring, inkludert miljøvennlig bruk og sikkerhet. Vi behandler eventuelle klager som kommer inn, booker service og håndterer ulykker skulle de oppstå.

     

    Vaktsomme og oppmerksomme sjåfører

    Informasjon er nøkkelen til et vellykket forhold mellom Arval og sjåførene de overser. Som et resultat tilbyr vi sjåførene dine en jevn dataflyt: via moderne mobilapplikasjoner og tilgang til en online-plattform som inkluderer et arkiv med historiske data. På den måten blir sjåførene dine regelmessig informert om bruken av det leide kjøretøyet, og er oppmerksomme på de tilsvarende kostnadene.

     

    Kontroll over driftskostnadene

    I gjennomsnitt opplever selskaper som bruker Arval at driftskostnadene deres reduseres med 10 %. Hvordan gjør vi det? Kun ved å forbedre sjåførenes atferd ved rattet. Sjåførene deltar så mye som mulig i bruken av bilen sin, og holdes informert om den også: en kvartalmessig oppsummering sammenligner skadejournal, servicekostnader, drivstofforbruk og CO2-utslipp med forhåndsetablerte standarder.

     

    Måling av sjåførens tilfredshet

    Vi vil gjerne sikre at forholdet til Arval er gunstig fra sjåførenes standpunkt. Vi gjennomfører derfor regelmessige undersøkelser for å finne ut om tilstanden til kjøretøyet de mottok, og kvaliteten og hastigheten på tjenesten de mottok som kunder, på leveringstidspunktet og deretter. Og vi tar gladelig i mot alle anbefalinger de måtte ha om å forbedre forholdet.

  • DIGITALE TJENESTER SPESIALDESIGNET FOR SJÅFØRER

    My Arval Mobile
    Arval forsyner de beste selvstyringsverktøyene til sjåførene dine. Med My Arval Mobile har sjåførene alltid tilgang til all informasjon og dokumentasjon angående leiebilen. Fra avlesning av kilometerteller til drivstofforbruk, fra trafikkbøter til kontraktdetaljer. Alt er å finne i appen.

    Vi jobber for å forenkle den administrative siden for sjåførene dine, kombinert med en god brukeropplevelse. Prosesser som å bestille en tjeneste eller rapportere en skade kan gjøres med den største letthet fra appen. Regelmessige oppdateringer vil finne sted for å legge til flere funksjoner, noe som gjør sjåførens liv enklere.

    My Arval Mobile er tilgjengelig for Android og iOS.

     

    My Arval
    My Arval er sjåførens personlige digitale miljø. Alt som er på My Arval Mobile er også tilgjengelig på denne plattformen. En viktig forskjell er listen over valg av kjøretøy. Via valglisten på My Arval kan sjåførene dine enkelt velge kjøretøyet de foretrekker og beregne sitt eget bidrag.

    myarval.com

Fant du ikke det du leter etter?
Si fra hvordan vi kan hjelpe deg så kontakter vi deg!

Hvorfor velge operasjonell leasing med Arval?

Kun ett kontaktpunkt som kjenner din bedrift godt

Din dedikerte Account Manager er her for deg

Kontoteamet sørger for at alt går knirkefritt

Våre eksperter håndterer alt som gjelder kjøretøyene dine

Flåtestyring som passer din bedrift

Effektiv flåtestyring med våre eksperter

Vi tar vare på flåten din, du har kontrollen

Du outsourcer bekymringer og administrasjon av dine firmabiler