Informasjon om min bil
Les om hvordan Arval forholder seg til Covid-19-pandemien her
Partnere-leverandører | leasingselskapet Arval
TYDELIGE RETNINGSLINJER OVERFOR PARTNERE OG LEVERANDØRER
Arval legger vekt på tydelighet, og det gjelder overfor kunder og sjåfører, så vel som leverandører. Det er ganske enkelt, om du følger prosedyrene og retningslinjene vi beskriver nedenfor.

Vår tekniske avdeling – som nås på e-post til info@arval.no / telefon 23 00 70 70 – vil gjerne hjelpe deg hvis kjøretøyet ditt har fått karosseriskader, hvis vinduer må repareres eller byttes, hvis dekkene må byttes, eller hvis bilen var i dårlig stand ved overtakelse (f.eks. innvendige eller utvendige skader, ødelagt kilometerteller, e.l.)

Ta kontakt med vår tekniske avdeling så snart som mulig – på e-post til info@arval.no / telefon 23 00 70 70 – dersom uhell har resultert i karosseriskader eller andre skader på din Arval-bil. Reparasjoner gjøres kun via våre partnere og etter nødvendig godkjennelse.

Hvis du ønsker å bestille en leasingbil fra Arval, ber vi deg om å gi vår innkjøpsavdeling beskjed på forhånd. For at leveransen skal gå raskt og greit, må den være forhåndsgodkjent av dem. Husk at vi trenger minst tre arbeidsdager før bilen kan leveres til sjåføren. Arval vil, om nødvendig, skaffe forsikringsbevis, bestille drivstoffkort og sende dere all nødvendig dokumentasjon.

Sjåfører foretrekker ofte å tilbakelevere den gamle leasingbilen samme dag de mottar den nye. Ønsker dere heller at Arval skal hente kjøretøyet, så organiserer vi det raskt, om dere kontakter oss på e-mail info@arval.no / telefon 23 00 70 70 .

Arval ønsker å tilby kunder og sjåfører best mulig service. Derfor har vi avtaler med en rekke leverandører som holder samme høye standard. Vi ønsker alltid å høre hva selskaper kan tilby. Hvis dere ønsker å bli vår partner og trenger mer informasjon, hører vi gjerne fra dere på e-post til info@arval.no / telefon 23 00 70 70 .